Ύπνος - Υγιεινή

Ο ύπνος που ξεκουράζει ειναι ο λεγομένος βαθύς, κατά τον οποίο, έχουμε μείωσης της δραστηριότητας ενός τμήματος του εγκεφάλου. Αυτή η ελάττωση της εγκεφαλικής δραστηριότητας, έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του τόνου αίματος στα αγγεία, την ελάττωση κατά 10 - 30 % της αρτηριακής ...

Αλών 14, Πειραιάς - Τηλ: 2104128514 & 2104114588

Κατασκευή στρωμάτων , μαξιλαριών, παπλωμάτων για οικιακή αλλά και για επαγγελματική χρήση.
Μενού
Τυχαία επιλογή

Στρώμα Tropical

Ύπνος - Υγιεινή

Δικαιολογημένα, μια κοινωνία που απαιτεί γρήγορους ρυθμούς ζωής αναρωτιέται :

Γιατί να ξοδεύουμε το ένα τρίτο της ζωής μας σε αυτήν τη μη παραγωγική δραστηριότητα;

Ο ύπνος είναι η κύρια πηγή ξεκούρασης για τον οργανισμό.

Ο ύπνος που ξεκουράζει ειναι ο λεγομένος βαθύς, κατά τον οποίο, έχουμε μείωσης της δραστηριότητας ενός τμήματος του εγκεφάλου. Αυτή η ελάττωση της εγκεφαλικής δραστηριότητας, έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του τόνου αίματος στα αγγεία, την ελάττωση κατά 10 - 30 % της αρτηριακής πίεσης, της αναπνοής και βασικού μεταβολισμού. Με αυτόν τον τρόπο ο οργανισμός ανανεώνεται.

Κάθε άνθρωπος κοιμάται κατά μέσον όρο 7-8 ώρες ημερησίως, δηλαδή συνολικά περίπου το 1/3 της ζωής του. Η καλή ποιότητα και η υγιείνη του στρώματος είναι αυτή που μας εξασφαλίζει καλή ποιότητα ?υπνου, ξεκούραση και χαλάρωση που όλοι χρειαζόμαστε. Ποιά είναι όμως τα χαρακτηριστικά ενός καλού στρώματος, ποιός είναι ο χρόνος ζωής του και τι πρέπει ο καταναλωτής να κάνει ώστε να διασφαλίσει την ανθεκτικότητα αλλά και την υγιεινή του στρώματος του;

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας ένας στους τέσσερις Έλληνες παραπονιέται για κακή ποιότητα ύπνου, για αυπνία και υπνηλία, για ροχαλητό και εφιάλτες. Ένας στους δυο Έλληνες παραπονιέται για εμφάνιση αλλεργιών. Πώς αυτά σχετίζοντια μεταξύ τους;

Σύμφωνα με έρευνες περισσότερο απο το 85 % των εν χρήσει στρωμάτων έχει χάσει την ορθοπεδικότητα του, ενώ περιέχει συσσωρευμένα ακαρίδες, δερματικές φολίδες, μούχλα και σκόνη. Κατι ``φυσιολογικό`` αν αναλογιστούμε οτι ο μέσος καταναλωτής διατηρεί το ίδιο στρώμα 10 - 20 χρόνια.

Τι είναι όμως ολα αυτά που βρίσκονται στο στρώμα μας και από πού προέρχονται;

Ακάρι (ακαρίδα)

Οργανισμός που δεν είναι ορατός με γυμνό μάτι. Υπάρχει και στα πιο καθαρά σπίτια, ζεί και πολλαπλασιάζεται σε μέρη με σκοτάδι, υγρασία και ζέστη, γι'αυτό δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στα στρωματα και τα κλινοσκεπάσματα. Σ?ένα διπλό στρώμα μπορεί να υπάρχουν μέχρι και 2.000.000 ακαρίδες (μετά την πάροδο περίπου 7 χρόνων), οι οποίες παράγουν μια ανάλογη ποσότητα αλλεργιογόνων.

Δερματικές φολίδες και ιδρώτας

Κάθε βράδυ το σώμα μας αποβάλλει ως και 1,5 γραμμάρια δερματικές φολίδες (νεκρά κύτταρα), ενώ εκκρίνει περίπου 0,5 λιτρα ιδρώτα, τα οποία παραμένουν και συσσωρεόνται στο στρώμα. Ας σκεφτούμαι λοιπον οτι σε περίοδο 10 χρονών εχουν εκκριθεί απο τον οργανοσμό μας περίπου 1820 λίτρα ιδρώτα, έχουν αποβληθεί 5 κιλά δερματικές φολίδες (νεκρά κύτταρα) και φωλιάζουν στο στρώμα μέχρι και 2.000.000 αλλεργιογόνες ακαρίδες, βακτήρια και ιοί!

Μούχλα

Πολυ συχνή, δύσκολα ορατή, αναπτύσσεται λόγω της υγρασίας και της ζέστης στα περισσότερα στρώματα, όταν δεν υπάρχει επαρκής αερισμός.

Σκόνη

Μείγμα οργανικών σωματιδίων. Αν και φαίνεται, συσσωρεύεται σε όλα τα στρώματα, ακόμα και στα πιο καθαρά σπίτια. Μπορεί να βρεθούν έως και 200 γραμμάρια σκόνης σε και μονό στρώμα, μονής διάστασης.

Η σωστή χρήση του στρώματος :

  • Μη διπλώνετε, πλένετε ή σιιδερώνετε το στρώμα.
  • Μη χρησιμοποείτε το στρώμα με τη νάιλον σακούλα.
  • Μην αφήνετε τα παιδιά να χοροπηδούν πάνω.
  • Μην τοποθετείτε το στρώμα σε ελαστικό πλαίσιο (λαμαρίνα ή σίτα).
  • Το στρώμα πρέπει να γυρίζετε σταυρωτά, το πρώτο δίμηνο ανά 15 ημέρες και μετά κάθε μήνα σύμφωνα με τα ακόλουθα σχέδια.
  • Οι σανίδες πρέπει να έχουν πάντα μεταξύ τους απόσταση 1-2 cm (αν και ιδανικά το στρώμα πρέπει να τοποθετείται πάνω σε τέλαρο και όχι σανίδες, αφού οι σανίδες ενδεχομένως να σκεβρώσουν ή να μουχλιάσουν, ενώ δεν διασφαλίζουν 100% την ορθοπεδικότητα του στρώματος).
  • Τοποθετείστε ειδικο προστατευτικό ``επίστρωμα``. Το απλό υφασμάτινο κάλλυμα δεν είναι αρκετό. Το στρώμα πρέπει να αερίζεται συχνά (τουλάχιστον μια φορά το εξάμηνο) και να ξεσκονίζεται τακτικά , διαφορετικά η υγιεινή του επιβαρύνεται πολύ περισσότερο, σε μικρότερο χρονικό διάστημα.

Όλα τα στρώματα έχουν διάρκεια ζωής που δεν ξεπερνάει τα 8 χρόνια!

Μετά την πάροδο των 8 χρόνων αρχίζουν οι φθορές και για λόγους ορθοπεδικότητας, αλλά πρωτίστως υγιεινής, συνιστάται η αλλαγή του. Κάθε άνθρωπος θα πρέπει λοιπόν να ανανεώνει τουλάχιστον 10 φορές το στρώμα στη ζωή του!



Page generation time: 0.021262 sec